środa, 23 stycznia 2013

Spitfire Mk Vb Wersja 1:72 i Zapowiedź SPAD XIII

Oto wersja mini Spitfire Mk Vb . Kopia identyczna jaką sklejałem parę miesięcy temu.  Ta również otrzymana od Pana Nowakowskiego ;D  Niestety przebieg prac nie został uwieczniony gdyż , przez moją nie uwagę skasowałem te fotografię ......
                                  

                                    Oto porównanie.









Aktualnie zabieram się małymi krokami do sklejania samolotu
Spad XIII

Jak trafił w moje ręce? Przypadek sprawił  że pewnego śnieżnego dnia ( środa). Zmierzając spóźniony już na dwie pierwsze godziny do szkoły ,  przechodząc przez stary rynek  w me oczy wpadł właśnie ten model cena wywoławcza wynosiła zaledwie 5 zł. Skuszony tą okazja  zakupiłem go czym prędzej. Model wydaje się być kompletnym ;D więc mam nadzieje że wyjdzie zacnie ;D 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz